Projekta aprkasts
Projekta nosaukums | Kopā labāk – pievienojies! |
Projekta veids | Erasmus+ programma stratēģisko skolu sadarbības sektorā, projekta Nr. 2015-1-PL01-KA219-016925_10 |
Atslēgvārdi | Jaunieši ar īpašām vajadzībām, profesionālā pilnveide |
Par projektu atbildīgā iestāde | Izglītības, kultūras un sporta departaments (Rīgas Raiņa 8.vakara (maiņu) vidusskola) |
Par projektu atbildīgā persona | Vivita Ponciusa |
Ārējā partnera nosaukums | Sieradzas speciālās izglītības centrs |
Ārējā partnera kontaktpersona | Anna Klaniecka, +48438227651 |
Projekta realizācijas laiks | No 1/09/2015 – 01/09/2017 |
Projekta partneri | 1.Sieradzas speciālās izglītības centrs, Polija, Sieradza
2.Kohtla-Jarve Bērnudārzs, Igaunija, Kohtla-Jarve 3.Kilkis Speciālās un profesionālās izglītības un rehabilitācijas centrs, Grieķija, Kilkis 4. Aleksandra Herkulāno skolu grupa, Portugāle, Porto 5. Hatises Erdemas profesionālā un tehniskā vidusskola, Turcija, Karadeniz Eregli 6. Galileo Galileja vispārizglītojošais institūts, Itālija, Tradate 7. Servantes pamatskola, Spānija, Algemesi 8. Mellanvangsvāgenas skola, Zviedrija, Staffanstorpa 9. Svētās Marijas speciālās izglītības pamatskola, Beļģija, Deerlijka |
Mērķa grupa | Pamatskolas un vidusskolas programmu skolēni, skolotāji un skolas darbinieki |
Esošās problēmas apraksts | Skolēni ar uzvedības traucējumiem, sociālā riska ģimenēm, speciālajām vajadzībām nereti ir ar pazeminātu pašvērtējumu un nespēj iekļauties apkārtējā sabiedrībā. |
Projekta mērķi | Projekta mērķis ir izglītot skolotājus un skolēnus, lai sekmētu skolēnu ar uzvedības problēmām un speciālajām vajadzībām iekļaušanu mūsdienu sabiedrībā un veicinātu šo skolēnu karjeras izaugsmes iespējas. |
Projektā plānotās aktivitātes | Projektā plānotas skolēnu un skolotāju mācību aktivitātes. Mācību aktivitāšu laikā notiks darba grupas skolotājiem, lai apgūtu metodes kā veiksmīgāk un radošāk strādāt ar skolēniem. Skolēni mobilitāšu laikā aktīvi piedalīsies nodarbībās, kas veicinās viņu līderības spējas, palīdzēs pozicionēt darba tirgū, apzināties savu vērtību un cienīt sevi. |
Paredzamie rezultāti | Profesionāli pilnveidojušies skolotāji, kuri veiksmīgāk un interaktīvāk spēj strādāt ar skolēniem ar īpašām vajadzībām un uzvedības traucējumiem.
Skolēni, kuri sevī ir attīstījuši līderības spējas, apzinās savas pozitīvās un negatīvās puses un izprot karjeras nozīmi profesionālajā un personīgajā izaugsmē. |